Publicat 19/09/2015 16:54

El FC Barcelona supera els 200 milions de seguidors a les xarxes socials

BARCELONA, 19 set. (EUROPA PRESS) -

El FC Barcelona ha superat els 200 milions de seguidors a les xarxes socials, i es consolida com la "referència global" a Internet per sobre de la resta de clubs de futbol europeu i de les franquícies nord-americanes, ha informat aquest dissabte el club en un comunicat.

El Barça també lidera les principals plataformes digitals com Facebook, Twitter i YouTube, i ha destacat especialment el "creixement espectacular" de seguidors a Instagram, on acumula més de 19 milions de seguidors, lluny dels dos milions que tenia el juny de 2014.

El club disposa de més de 40 perfils en més d'una desena de canals --Facebook, Twitter, Instagram, Line, YouTube, Dailymotion, Vone, Sina Weibo, Tencent Weibo i WeChat-- en què es comunica en nou idiomes: català, castellà, anglès, francès, àrab, portuguès, indonesi, xinès i japonès.

En aquest 2015, cada setmana s'han incrementat en un milió el nombre de seguidors del FC Barcelona a les xarxes socials, un èxit que expliquen, en part, pels títols esportius que s'han aconseguit aquest any.

Facebook és la xarxa social amb més seguidors (14 milions en 10 perfils diferents), mentre que Twitter s'ha convertit, amb els seus 16 comptes actuals, en la "possibilitat de seguir l'actualitat del club al segon".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés