Actualitzat 26/06/2013 13:44

La Fapac se suma al Pacte Nacional pel Dret a Decidir

BARCELONA 26 juny (EUROPA PRESS) -

La Federació d'Associacions de Mares i Pares d'Alumnes de Catalunya (Fapac) s'ha sumat al Pacte Nacional pel Dret a Decidir que ha arrencat aquest dimecres al Parlament amb una reunió a la qual han estat convocats representants del Govern, partits, sindicats, societat civil i econòmica.

Segons ha informat l'entitat en un comunicat, la Fapac ha decidit donar suport a la reunió perquè com a federació majoritària representa les famílies de Catalunya i veu "necessari i democràtic" defensar el dret a ser consultats en un tema tan crucial, ha dit, com l'autodeterminació.

Tot i reconèixer que no és un tema "estrictament educatiu", la federació ha considerat que vol tenir veu en els moviments i plataformes que veuen justos i necessaris i que, a més, afecten la qualitat de l'educació.

Contingut patrocinat