Publicat 12/08/2024 15:35

Eva Menor rep la carpeta d'Igualtat i Feminisme: "Prenc el relleu d'una feina ben feta"

La nova consellera d'Igualtat i Feminisme de la Generalitat, Eva Menor, i la consellera sortint Tnia Verge
EUROPA PRESS

Verge celebra la continutat del departament que va estrenar: "Molt contentes de no ser les últimes"

BARCELONA, 12 ago. (EUROPA PRESS) -

La nova consellera d'Igualtat i Feminisme de la Generalitat de Catalunya, Eva Menor, ha afirmat aquest dilluns durant l'acte de trasps de carpeta en el Districte Administratiu: "Prenc el relleu d'una feina ben feta".

També ha dit que li fa "molta illusió tenir aquesta responsabilitat" i ha agrat la tasca de la seva antecessora, Tnia Verge, que li ha lliurat un pendrive i una carpeta amb la informació necessria per al trasps.

Menor ha explicat que impulsaran les seves prpies línies de treball i incorporaran "petits canvis" per seguir treballant en les mateixes línies que l'equip de Verge durant el govern d'ERC.

Verge ha explicat que la continutat de la Conselleria d'Igualtat i Feminisme, creada el 2021, és fruit de l'acord d'ERC-PSC per a la investidura: "Hem estat les primeres, per estem molt contentes de no ser les últimes".

També ha dit que ha estat un orgull fer polítiques interseccionals i portar a la Generalitat reivindicacions de moviments socials feministes, LGTBI i antirracistes.

Ha explicat a Menor que es trobar amb un "equip de servidores públiques compromeses" i, en acabar l'acte, s'han abraat.