BARCELONA, 10 juny (EUROPA PRESS) -
Estrella Damm ha llanat una campanya basada en la necessitat de defensar la protecció del Mar Mediterrani, i en la qual demana protegir la naturalesa com a manera de mantenir la forma de viure, davant els nivells de contaminació existents.
L'espot que ha llanat simbolitza el Mediterrani amb una jove 'nima', que interpreta una dansa al fons del mar al ritme d'una canó la lletra de la qual insta a l'acció per protegir la naturalesa, informa un comunicat de la companyia.
El primer espot de la campanya 'Mediterrniament' est concebut per Oriol Villar, realitzat per Nacho Gayán i interpretat per la ballarina canadenca Claire Friesen.
L'empresa destaca en el comunicat que el seu compromís amb el medi ambient també es reflecteix en l'elaboració de la cervesa amb ingredients de proximitat, utilitzant només energia verda, potenciant els envasos reciclables i usant cartró de boscos gestionats amb responsabilitat mediambiental.
El 1999 va obtenir la primera certificació a Espanya ISO 14001, norma internacional de sistemes de gestió ambiental (SGA) per a la identificació, priorització i gestió de riscos mediambientals.