BARCELONA 2 febr. (EUROPA PRESS) -
L'autora Ester Elvira Segalés ha guanyat el Premi de Literatura Ertica no convencional 2022, convocat per ForaDeNorma i l'editorial Raig Verd, amb el relat 'Literalment', ha informat el segell aquest dimecres en un comunicat.
La convocatria, enguany només per a textos en catal, ha rebut 55 originals, entre els quals s'ha seleccionat un relat guanyador i deu finalistes més, que juntament amb els dos guanyadors del 2019 i el 2020, es reuniran en l'antologia 'Sexe fora de norma. Literatura ertica feminista', que s'editar el 7 de mar.
El relat 'Literalment', premiat amb 1.000 euros, explica la histria d'una jove autista que s'endinsa a Tinder buscant algú amb qui connectar a nivell sexual i emocional, i on trobar una dona comprensiva i oberta amb qui connecta immediatament.
"El text explora la diversitat funcional en l'mbit sexual i contribueix a la seva normalització", ha assegurat l'editora de Raig Verd, Laura Huerga, i ha dit que la inclusió d'un personatge no binari aporta una exploració formal de la llengua que trasllada al lector.
El volum que es publicar al mar inclour un prleg de la sexloga Elena Crespi i un epíleg de l'escriptora Alba Serrano, guanyadora de l'edició 2021.