BOMBERS DE LA GENERALITAT
BARCELONA 24 juny (EUROPA PRESS) -
Els Bombers de la Generalitat han donat per estabilitzat l'incendi a Sant Quirze de Safaja (Barcelona) d'aquest diumenge, han anunciat via X sobre les 20.10.
Durant la tarda els bombers consideraven preocupant l'últim terç del flanc esquerre del foc, per evitar que aquest flanc s'obrís més i s'apropés a la població confinada.
Però eren optimistes si les condicions meteorològiques no canviaven.