Publicat 27/12/2013 13:14

Espadaler demana als conductors a "extremar la precaució" la nit de cap d'any

BARCELONA 27 des. (EUROPA PRESS) -

El conseller d'Interior de la Generalitat, Ramon Espadaler, ha fet una crida aquest divendres als conductors catalans a "extremar la precaució" al volant la Nit de cap d'any, donades les elevades xifres d'accidents mortals a les carreteres catalanes aquest mes de desembre.

En declaracions a la premsa després de presentar una nova aplicació mòbil del 112 per a sords, ha reiterat les seves paraules de la setmana passada que el Govern veu amb "greu preocupació" les dades d'aquest mes, que ja acumula 23 morts fins a aquest divendres, i per aquesta raó ha demanat prudència.

Ha lamentat que tot i les bones xifres del conjunt de 2013 en sinistralitat a la xarxa viària catalana, desembre està sent "fatal", i ha recordat que la Generalitat posarà tot de la seva part per intentar prevenir accidents l'última nit de l'any, amb mesures específiques de personal i controls de drogoalcoholemia.

Contingut patrocinat