Actualitzat 17/03/2018 19:43

Ernest Maragall (ERC) diu que la manifestació "reafirma conviccions i compromís"

L'exconseller d'Ensenyament Ernest Maragall en la manifestació de Somescola
EUROPA PRESS

BARCELONA 17 març (EUROPA PRESS) -

L'exconseller d'Ensenyament de la Generalitat i diputat d'ERC al Parlament Ernest Maragall ha assegurat aquest dissabte que la manifestació en defensa del model de l'escola catalana serveix per "reafirmar conviccions, cert orgull i compromís".

En declaracions als mitjans al final de la manifestació en defensa del model d'escola catalana, ha dit que en la convocatòria hi ha professors, mares i pares, ajuntaments, sindicats i entitats, ja que són conscients del que es juga la societat "en aquesta qüestió", i ha defensat el model d'escola catalana.

Maragall ha cridat a estar preparats davant un "atac més intens i més fort" per part de l'Estat, ha advocat per preparar-se per construir l'escola de la república, i ha sostingut que l'educació ha de ser una peça essencial d'una república catalana.

Contingut patrocinat