BARCELONA 24 oct. (EUROPA PRESS) -
La Conselleria d'Ensenyament de la Generalitat té previst publicar durant la segona quinzena del mes de novembre la convocatòria de concurs d'oposicions de 2.000 places per a l'ingrés als cossos docents.
Seran per als cossos de mestres, de professors d'arts plàstiques i disseny, professors d'escoles oficials d'idiomes i de professors d'ensenyament secundari, dins de les 7.000 per a funcionaris anunciades pel Govern de la Generalitat a finals de l'any passat, ha anunciat el departament aquest dimarts en un comunicat.
Els aspirants que vulguin participar podran presentar les sol·licituds corresponents durant desembre, i la llista provisional d'admesos i exclosos es publicarà durant la segona quinzena de gener del 2018; la definitiva, al març, i el procediment selectiu es preveu que s'iniciï a mitjan abril del 2018 i finalitzi al juny.