Publicat 19/07/2022 12:06

Els Mossos i els Agents Rurals investiguen la causa del foc del Pont de Vilomara (Barcelona)

Zona vegetal afectada per l'incendi
Lorena Sopna - Europa Press

BARCELONA 19 jul. (EUROPA PRESS) -

Els Mossos d'Esquadra i els Agents Rurals han obert una investigació conjunta per determinar la causa del foc del Pont de Vilomara i Rocafort (Barcelona), que s'ha considerat estabilitzat aquest dimarts després d'afectar una superfície de 1.743 hectrees i causar danys a desenes d'habitatges.

Segons han informat fonts prximes al cas a Europa Press, efectius dels Agents Rurals estan desplaats sobre el terreny per determinar la causa del foc.

L'incendi es va desencadenar diumenge al migdia en una zona que estava tancada pel risc extrem d'incendis i les altes temperatures, una mesura contemplada en el nivell 3 del Pla alfa.

Els Agents Rurals van descartar dilluns que l'incendi respongués a causes naturals i treballen amb la hiptesi que el foc es va originar per una acció humana.

No obstant aix, s'ha de determinar si l'origen de l'incendi respon a una negligncia, accident o pot ser intencionat.

Contingut patrocinat