BARCELONA 10 abr. (EUROPA PRESS) -
Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dimarts sis persones a Malgrat de Mar, Arenys de Mar, Òrrius (Barcelona) i Solsona (Lleida) per presumptes delictes d'atemptat als agents, desobediència i desordres públics pels fets del 30 de gener al Parc de la Ciutadella de Barcelona, ha informat el cos policial a Europa Press.
Manifestants que participaven en una mobilització a favor de la investidura del diputat de JxCat Carles Puigdemont van forçar les portes del Parc de la Ciutadella per accedir al recinte on hi ha el Parlament.
Els Mossos havien desplegat un dispositiu conjunt amb la Policia Nacional i els manifestants van superar les portes del parc, principalment la del passeig Lluís Companys, trencant el cordó de seguretat a partir de les 16:15 hores del 30 de gener.