Actualitzat 20/02/2023 11:00

Els Mossos detenen dues persones i posen més de 20 denúncies en una festa il·legal a Tarragona

Archivo - Imatge d'unes manilles dels Mossos d'Esquadra
MOSSOS D'ESQUADRA - Archivo

TARRAGONA, 20 febr. (EUROPA PRESS) -

Els Mossos d'Esquadra han detingut dues persones i han interposat més de 20 denúncies en una festa il·legal a Sarral (Tarragona) --segons el recompte provisional d'aquest dilluns--, que va reunir unes 700 persones des de divendres a la tarda.

Fonts policials han explicat a Europa Press que aquest dilluns hi queden unes 200 persones i que han denunciat, des de diumenge a la tarda, 10 persones: nou per conducció sota l'efecte de les drogues i una per conduir sota els efectes de l'alcohol.

Al llarg de dissabte, els agents van detenir dues persones i van denunciar sis participants de la festa il·legal per assumptes relacionats amb la ITV dels seus vehicles, i sis més per conduir sota els efectes de les drogues i l'alcohol.

Contingut patrocinat