Els concentrats a la Via Laietana llancen objectes a la Policia catalana
BARCELONA, 21 des. (EUROPA PRESS) -
Els antiavalots dels Mossos d'Esquadra han carregat aquest divendres al migdia contra els manifestants convocats pels CDR que estaven protestant a la zona de Drassanes (Barcelona) contra el Consell de Ministres, després que hagin llançat objectes, pedres, petards i pintura.
Durant les càrregues, els Mossos han detingut almenys tres activistes, com ha pogut comprovar Europa Press, per desordres i incidents, i a més a la zona s'han llançat pots de fum.
Els Mossos han avançat colpejant amb les porres alguns manifestants, molts d'ells encaputxats, i els han fet recular, després d'haver rebut llançaments de pedres grans i altres objectes. Diversos grups de manifestants encaputxats han mogut contenidors a la zona per preparar barricades.
UNA ALTRA CONCENTRACIÓ
Un altre punt on hi ha una important concentració és al final de la Via Laietana --més a prop del Consell de Ministres--, on un grup de manifestants estan enfront del cordó policial dels Mossos i els han llançat objectes, un punt on s'ha dut a terme una detenció per portar material per a còctels Molotov.
La Policia els ha advertit en diverses ocasions que actuaran a la zona si segueixen els atacs, mentre que els concentrats han llançat petards, pots de fum, llaunes, ous, paquets de farina i pintura groga.
Els manifestants han cridat als Mossos 'No us mereixeu la senyera que porteu', 'Pim pam pum, que no en quedi ni un' i 'Buch dimissió'.
Han entonat la música d''Els segadors', 'L'estaca' i el 'Bella ciao', i altres missatges com 'Fora les forces d'ocupació', 'Més Bombers i menys Mossos' i 'Fora les forces d'ocupació'.