Publicat 22/04/2021 08:25

Els estudiants que han ocupat la UB es reuneixen amb els rectors després de dos dies al recinte

Diverses persones participen en el segon dia de l'ocupació d'un edifici de la Universitat de Barcelona (UB), a 21 d'abril de 2021.
David Zorrakino - Europa Press

BARCELONA 22 abr. (EUROPA PRESS) -

Els estudiants que el dimarts al matí van ocupar l'edifici histric de la Universitat de Barcelona (UB) es reuneixen aquest dijous amb els rectors de les universitats públiques, als quals tornaran a demanar que signin el 'Compromís contra la crisi educativa' llanat pel moviment estudiantil.

Representants del Sindicat d'Estudiants dels Pasos Catalans (Sepc) abordaran aquesta qüestió a les 8.30 hores amb l'Associació Catalana d'Universitats Públiques (Acup), ha informat el sindicat en un comunicat.

Després de la trobada, i en funció de si acaba o no amb un compromís signat, el Sepc valorar quin ha de ser el "següent pas del moviment estudiantil" després de l'ocupació, en la qual participen un centenar de persones, segons han explicat aquest dijous fonts del sindicat a Europa Press.