Actualitzat 20/03/2017 18:52

Els dos ferits del pesquer enfonsat a Barcelona van patir hipotèrmia

Puerto de Barcelona
PORT DE BARCELONA

BARCELONA 20 març (EUROPA PRESS) -

Els dos mariners rescatats del pesquer enfonsat en aigües de Barcelona van patir hipotèrmia, segons han informat a Europa Press del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).

Els dos són homes de 45 i 50 anys i han estat evacuats a l'Asepeyo Barcelona amb pronòstic menys greu.

Els dos mariners del pesquer 'El Fairell' han estat atesos en terra pels sanitaris dels Bombers de Barcelona i el SEM --amb tres ambulàncies--.

Els han rescatat els tripulants del buc mercant implicat en l'accident, el 'Midvolga 2', i Salvament Marítim els ha conduït fins a la costa.

SEGUEIX LA RECERCA

Els efectius de Salvament Marítim --l'helicòpter Helimer 205 i la Guardamar Caliope, els Geas i una patrulla de la Guàrdia Civil i els Bombers de Barcelona segueixen a les 18.45 hores buscant els altres dos tripulants desapareguts.

Segons Salvament Marítim, un buc mercant rus i un pesquer han xocat aquest dilluns sobre les 15.15 hores a 1,5 milles nàutiques de Barcelona (2,5 quilòmetres).

Contingut patrocinat