Publicat 13/08/2015 13:31

Els companys de feina de la dona assassinada a Castelldefels li rendeixen homenatge

GAVÀ (BARCELONA) 13 (EUROPA PRESS)

Els companys de feina de la dona assassinada per la seva exparella a Castelldefels (Barcelona) han participat en un minut de silenci a les 12.00 hores a la plaça de l'Ajuntament de Gavà.

La dona assassinada treballava en una peixateria del carrer Sant Pere de Gavà, que ha tancat les portes durant mitja hora aquest migdia per participar a l'homenatge a la seva companya.

El minut de silenci ha estat convocat per l'Ajuntament de Gavà i han participat en ell unes 50 persones entre les quals hi havia regidors i treballadors del consistori, que han volgut expressar el seu condol als companys i amics de la víctima.

El primer tinent d'alcalde de Gavà, Miquel Àngel Díaz, ha mostrat el "rebuig i condemna unànime del crim en representació de la corporació de l'ajuntament i de la ciutat".

Díaz, com a alcalde accidental de Gavà, ha instat totes les institucions a "redoblar esforços i treballar activament per acabar amb una xacra social que és un problema molt greu".

Contingut patrocinat