BOMBERS DE LA GENERALITAT
GIRONA 22 juny (EUROPA PRESS) -
Els Bombers de la Generalitat estan treballant aquest dilluns a la tarda en un incendi de vegetació forestal que s'ha declarat a la zona de Font de la Pólvora, a la ciutat de Girona.
L'avís al telèfon d'emergències 112 s'ha donat a les 17.03 hores, informen els Bombers en una anotació a X recollida per Europa Press.
El cos hi ha mobilitzat 9 dotacions terrestres i 2 helicòpters.