Publicat 11/04/2023 11:19

Els bisbes catalans rebutgen la pardia de la Virgen del Rocío a TV3 perqu "fereix la sensibilitat"

Archivo - Conferncia Episcopal Tarragonina
CET - Arxiu

BARCELONA 11 abr. (EUROPA PRESS) -

La Conferncia Episcopal Tarragonina (CET) ha mostrat el seu rebuig a la pardia de la Virgen del Rocío en un gag del programa 'Est passant' de TV3 perqu "fereix la sensibilitat de moltes persones i particularment la de tots els creients que, sota aquesta advocació de la mare de Déu, guarden la seva fe i les seves tradicions religioses".

En un comunicat aquest dimarts, els bisbes catalans asseguren que la televisió pública "ha de respectar tota creena, mantenint la neutralitat religiosa que li correspon i respectant els sentiments dels creients, no ferint amb aquest tipus de gags que sobrepassen el sentit de l'humor i la dignitat de la fe de tantes persones".

El gag, ems el 4 d'abril i en el qual la Virgen del Rocío era entrevistada, ha despertat crítiques de la Junta d'Andalusia i la Federació d'Entitats Culturals Andaluses a Catalunya (Fecac), entre altres institucions.

Contingut patrocinat