Actualitzat 17/12/2013 21:34

Els actors Sergi López, Pere Arquillué i Candela Peña, premis Most 2013 per la seva trajectòria

El Actor Sergi López
EUROPA PRESS

BARCELONA 9 oct. (EUROPA PRESS) -

Els actors catalans Sergi López, Pere Arquillué i Candela Peña rebran el Premi Most per la seva dilatada trajectòria durant la tercera edició del Most Festival, que es farà del 7 al 10 de novembre a Vilafranca del Penedès (Barcelona) amb el vi com a protagonista.

Arquillué rebrà el guardó el dia de la inauguració del festival, mentre que Peña i López ho faran els dies 9 i 10, respectivament, ha informat aquest dimecres l'organització en un comunicat.

El jurat que s'encarregarà d'elegir els premiats de la Selecció Oficial Collita 2013 estarà compost per l'enòleg Raül Bobet; els sommeliers César Cánovas i Laura Masramon; l'actriu Montse Alcoverro, i els periodistes Toni Puntí i Conxita Casanovas.

En la secció Brot, en què competeixen 21 curtmetratges, el jurat estarà compost per l'actor Àlex Casanovas, l'actriu Mar Ulldemolins i el director del Festival Fic-Cat, Antonio Barrero.

Altres de les cares conegudes del Most Festival 2013 serà la de la periodista valenciana Mabel Martí, que serà la mestra de cerimònies d'aquesta tercera edició.

GRANS ESTRENES

El festival oferirà quatre grans estrenes en la secció Gran Reserva, conformada per una selecció de pel·lícules que no s'han estrenat comercialment als cines, malgrat que ja s'han projectat en festivals.

Com a novetat aquest any, l'organització ha impulsat el Jurat Jove, format per persones d'entre 18 i 25 anys que elegiran al guanyador del Premi Jurat Jove.

Contingut patrocinat