Actualitzat 28/06/2018 12:09

Dues noies de Tarragona i Barcelona empaten amb un 9,9 a la millor nota de la Selectivitat

Segona jornada de Selectivitat
Europa Press

BARCELONA 28 juny (EUROPA PRESS) -

Una jove de Tarragona i una altra de Barcelona, però que resideix a Tarragona, han aconseguit les millors notes de la Selectivitat amb un 9,9, segons han informat a Europa Press fonts de la Secretaria d'Universitats i Recerca de la Generalitat.

Dues setmanes després d'enfrontar-se a les Proves d'Accés a la Universitat (PAU), els més de 34.000 alumnes catalans han conegut aquesta setmana les seves qualificacions.

Claudia Valero de la Flor, del col·legi Santa Teresa de Jesús de Tarragona, i Rosa Milian Costa, de l'Institut Jaume Vicens Vives de Barcelona, han obtingut sengles 9,9 de puntuació.

A Barcelona, han obtingut la nota d'un 9,8 els alumnes Núria Moreno Sanz, de l'Institut Lluís Domènech i Montaner de Canet de Mar (Barcelona), Rita Martí Torra, del Pare Damián Sagrados Corazones de Barcelona i Jaume Giol Pozo, de l'Escola Pia de Terrassa (Barcelona).

A Girona, la millor nota l'han aconseguit amb un 9,8 Pol Valero Pallarès, de La Salle; Elisenda Veciana Buixeda de l'Institut Pere Alsius i Torrent de Banyoles, i Martina Cots Costa, de Preses, i estudiant de l'Institut Bosc de la Coma d'Olot.

Un total de 33.895 estudiants s'han matriculat aquest any a les PAU que van tenir lloc del 12 al 14 de juny, quan el passat curs van ser 32.087, segons dades de la Secretaria d'Universitats.

Contingut patrocinat