Actualitzat 12/06/2014 13:32

El dret a vot de la dona i la creativitat a l'escola, a l'Anglès de la selectivitat

Estudiantes en la Selectividad 2014
EUROPA PRESS

BARCELONA, 12 juny (EUROPA PRESS) -

Un 'reading' sobre el dret a vot de les dones a Suïssa --que es va reconèixer el 1971 però en un dels cantons no es va aconseguir fins a 1991-- i un 'listening' centrat en si l'escola destrueix la creativitat dels joves han protagonitzat aquest dijous l'examen d'Anglès de la selectivitat, que diversos estudiants han qualificat de "bastant estàndard".

Els exàmens de llengües estrangeres --anglès, francès, alemany i italià-- han estat les segones matèries de les quals uns 31.000 estudiants s'han examinat en aquesta segona jornada de les Proves d'Accés a la Universitat (PAU), després d'enfrontar-se a Història i Història de la Filosofia a primera hora.

Algunes professores han apuntat a Europa Press que diversos alumnes han lamentat que el 'listening' no s'escoltava bé per l'acústica de l'aula, si bé altres estudiants han afegit que no han tingut problemes per entendre la locució, una conversa que tenia com a pregunta motor 'Do schools destroy creativity?' (Les escoles destrueixen la creativitat?).




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés