Actualitzat 11/12/2017 11:34

La dona assassinada a Ciutat Vella exercia la prostitució

Mossos cotxe patrulla
MOSSOS D'ESQUADRA /TWITTER

BARCELONA 11 des. (EUROPA PRESS) -

La dona que va ser assassinada aquest diumenge passat en el districte barceloní de Ciutat Vella era de nacionalitat xinesa i exercia la prostitució, han informat a Europa Press fonts properes a la investigació.

Els Mossos d'Esquadra estan investigant des de diumenge passat la mort violenta de la dona, que tenia una ferida d'arma blanca.

Cap a les 15.25 hores del diumenge passat, la policia catalana va rebre l'avís que s'havia trobat el cos d'una persona morta, segons un comunicat de la policia.

La investigació dels Mossos d'Esquadra es troba sota el secret de les actuacions, i no es descarta que pugui tractar-se d'un cas de violència masclista.

Un jutjat de guàrdia de Barcelona va assumir el cas diumenge passat i si es confirmés que es tracta d'un crim masclista es traslladaria el cas a un jutjat de Violència Domèstica (Vido).

Contingut patrocinat