Publicat 07/11/2023 10:56

Doctor Prats far quatre concerts "especials" al desembre i publicaran un nou disc el 2025

Cartell de la gira 'Adéu fins aviat' de Doctor Prats
DOCTOR PRATS

BARCELONA 7 nov. (EUROPA PRESS) -

El grup Doctor Prats far quatre concerts "diferents i especials" entre el 15 i el 17 de desembre en la gira 'Adéu fins aviat' que els servir de comiat fins al 2025, quan preveuen publicar un nou disc, ha informat aquest dimarts el segell Halley Records en un comunicat.

El 15 de desembre, Doctor Prats actuara a les 18 hores a Cass de la Selva (Girona) en un espectacle batejat com 'Xaranga', que comenar amb una xaranga que recorrer els carrers de la població i arribar fins a l'escenari del concert.

El 16 de desembre faran dos concerts: a les 12.30 hores a Balaguer (Lleida) celebraran l'espectacle 'El vermut', en format acústic i pensat per al públic familiar, i a les 18 hores, a Reus (Tarragona), oferiran 'El Festribal', en qu recuperaran trets característics de la formació.

Finalment, el 17 de desembre celebraran 'El comiat' amb un gran concert a la plaa Nova de Terrassa (Barcelona), amb la collaboració d'altres artistes.

Després d'aquest concert, Doctor Prats es prendra un temps sabtic per escriure canons que veuran la llum el 2025.