Publicat 15/03/2023 11:03

A disposició judicial un professor de Bag (Barcelona) per dues agressions sexuals a menors

Archivo - Un home amb unes manilles
MOSSOS D'ESQUADRA - Arxiu

BARCELONA 15 març (EUROPA PRESS) -

Un professor d'un institut de Bag (Barcelona) passar aquest dimecres a disposició judicial cap a les 11 hores després de ser detingut per presumptament agredir sexualment dos menors.

Fonts prximes al cas han explicat a Europa Press que els Mossos d'Esquadra van detenir dimarts a la tarda l'home, després de rebre dilluns dues denúncies de dues famílies de l'escola en qu explicaven els fets.

Fonts d'Educació han informat a Europa Press que el centre educatiu "va actuar rpidament" des del moment en qu la direcció va rebre la queixa de les famílies.

Així mateix, han informat que el docent estava "sempre acompanyat a classe" des del moment en qu van rebre la queixa fins que s'esclarissin els fets.

La Unitat de suport a l'alumnat en situació de violncia (Usav), est atenent els alumnes, informant les famílies i "treballant bra a bra amb la direcció de l'escola".

Contingut patrocinat