Publicat 18/11/2014 17:10

El dinàmic entorn 2.0 es converteix en "oportunitat" per consolidar una marca, segons l'expert

BARCELONA, 18 nov. (EUROPA PRESS) -

El dinàmic entorn 2.0 es converteix en "oportunitat" per consolidar una marca, segons destaca el professor de la Universitat Abat Oliba CEU (UAO), Carles Lamelo, en el seu llibre 'Follow Friday. Método estratégico de comunicación 2.0 y márquetin digital'.

L'anàlisi que sosté l'obra parteix d'una dissecció de l'esquema de relació entre empreses i consumidors que l'entorn 2.0 ha implantat, i l'autor planteja també la lògica de la societat hiperconnectada i multipantalla, en què el consumidor canvia de rol i es converteix en un agent cada vegada més determinant de les tendències del mercat, a l'augmentar la seva capacitat per variar el sentit de les seves decisions.

Lamelo proposa una presència digital sostinguda, i l'entorn 2.0 com a oportunitat per a la consolidació de la marca, i en aquesta línia revela les millors pràctiques del community management, creació de contingut en línia i potenciació de la presència en xarxes socials.

El seu discurs desemboca a la reivindicació de la figura del 'Community Mànager', que "no és un qualsevol" dins de l'estratègia d'una companyia.

"Ens trobem davant d'una professió certament innovadora per la qual cosa se suposen habilitats informàtiques avançades a qui aspiri a ocupar aquesta responsabilitat, amb experiència en la comunicació estratègica en línia, i que conegui en profunditat l'empresa i el sector on treballa", apunta sobre aquesta qüestió.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés