GIRONA 10 maig (EUROPA PRESS) -
Els Mossos d'Esquadra han detingut dos homes, de 41 i 27 anys, com a presumptes autors de 35 robatoris amb força en domicilis mentre els propietaris dormien a l'interior, han informat aquest dimarts en un comunicat.
Els robatoris es van cometre entre els dies 30 d'abril i 5 de maig a les comarques del Ripollès (Girona) i la Cerdanya i tots amb el mateix 'modus operandi': entre l'una i les sis del matí, en domicilis de primera residència situats en zones pròximes a la via del tren.
Els lladres accedien als pisos trencant el barret de la porta i deixant-lo en els testos de les plantes situades fora dels domicilis i sempre s'emportaven diners, joies, telèfons mòbils, tauletes electròniques i objectes petits i fàcils de transportar.
Tot i que cap de les víctimes va poder veure els lladres, els Mossos els van relacionar amb tots els robatoris i sospitaven, a més, que acampaven durant el dia a la muntanya per preparar els robatoris que cometien sempre de nit.
En l'escorcoll dels lladres, que passaran a disposició judicial aquest dimarts, els policies van trobar objectes d'un dels pisos, a més d'eines utilitzades en els robatoris i una tenda de campanya.