Publicat 31/07/2025 16:12

Detingut quatre vegades en cinc dies per robatoris a Sant Feliu de Guíxols (Girona)

Archivo - Un vehicle dels Mossos
David Zorrakino - Europa Press - Archivo

GIRONA 31 jul. (EUROPA PRESS) -

Els Mossos d'Esquadra i la policia local de Sant Feliu de Guíxols (Girona) han detingut quatre vegades en cinc dies un home de 24 anys acusat de cometre presumptament diversos robatoris i furts a la localitat.

Del 24 al 29 de juliol va cometre tres robatoris amb força, un robatori amb violència, dos furts i una violació de domicili, i va ser arrestat en diferents intervencions, algunes gràcies a la col·laboració ciutadana, informen els Mossos en un comunicat aquest dijous.

El primer arrest va ser el dia 24 a la matinada, quan va ser sorprès descalç amb objectes robats i un esclop que coincidia amb el que havia perdut en fugir d'un domicili forçat.

El dia 27, uns agents el van sorprendre amagat a l'armari d'un terrat després d'entrar en un altre domicili, el van detenir per robatori amb força i violació de domicili i va quedar novament a disposició del jutjat de guàrdia.

Finalment el 29 va ser arrestat per robar una cartera amb violència a la via pública, amenaçant la víctima amb una navalla i va passar a disposició judicial el dimecres 30.

Contador