BARCELONA 2 ago. (EUROPA PRESS) -
La Policia Nacional ha detingut aquest dijous una persona per la protesta dels Comitès de Defensa de la República (CDR) contra el jutge del Tribunal Suprem Pablo Llarena a Mont-ras (Girona).
Està previst que els agents prenguin declaració al detingut i després quedi en llibertat, ha informat el cos policial a Europa Press.
L'organització de l'esquerra independentista Alerta Solidària també ha informat al seu compte de Twitter que el detingut per "mostrar el seu rebuig a les actuacions del jutge Llarena a Mont-ras" es diu Carles, és de Palafrugell (Girona) i serà traslladat al complex policial de la Verneda a Barcelona.
Llarena, jutge instructor de la causa pel procés sobiranista, estava sopant en un restaurant de Mont-ras la nit d'aquest dissabte i en sortir va ser increpat per membres del CDR de Palafrugell (Girona).
Segons un vídeo difós per CDR al seu compte de Twitter, van cridar consignes com 'els carrers seran sempre nostres' i 'benvingut a l'Empordà'.