Publicat 19/09/2023 11:06

Un detingut per presumptament robar a quatre botigues de Barcelona amenaant amb un ganivet

Archivo - Foto de recurs d'unes manilles
MOSSOS D'ESQUADRA - Archivo

Va ferir el treballador d'un supermercat

BARCELONA, 19 set. (EUROPA PRESS) -

Els Mossos d'Esquadra han detingut un home de 24 anys per presumptament robar a quatre botigues de Barcelona fent servir un ganivet per amenaar els treballadors i exigir-los que li donessin els diners de la caixa.

En un comunicat aquest dimarts, la policia ha explicat que el van comenar a investigar el 31 de juliol després de dos robatoris similars al districte de Nou Barris: en tots dos, un home va amenaar els treballadors amb un ganivet d'uns 30 centímetres de llarg per robar els diners.

El primer va ser en una botiga de llaminadures, d'on es va emportar els 100 euros que hi havia a la caixa; i el segon va ser en un supermercat, on va entrar a comprar cervesa i en anar a pagar presumptament va apunyalar un treballador.

Una patrulla que passava a prop va arribar en menys d'un minut al lloc dels fets, on van atendre el ferit fins que van arribar els serveis mdics, que el van traslladar a un hospital.

El 2 d'agost, presumptament va tornar a robar en una botiga de llaminadures del mateix districte i es va emportar 300 euros també amenaant el treballador amb un ganivet.

SEGON INTENT

El 8 d'agost presumptament va tornar a intentar robar per segona vegada a la primera botiga que havia assaltat el 31 de juliol, esgrimint de nou el ganivet, per el treballador es va negar a donar-li els diners, va apartar l'arma amb la m --va quedar ferit-- i el sospitós va fugir.

Després de rebre l'avís, els Mossos el van trobar poc després "en actitud d'espera" prop de la botiga i el van detenir.