Publicat 29/02/2016 13:42

Detingut per amenaces amb un ganivet i atemptat a agents de l'autoritat

TARRAGONA 29 febr. (EUROPA PRESS) -

La Policia Local de Tarragona ha detingut una persona de nacionalitat senegalesa per amenaçar un home amb un ganivet de grans dimensions i pegar cops de puny i puntades de peu als agents que intentaven reduir-lo.

El detingut es va acostar i li va ensenyar el ganivet a un home que estava assegut a un banc de la platja del Miracle, a Tarragona, i es va negar a deixar anar l'arma blanca quan els policies li van demanar, ha informat la Policia Local de Tarragona aquest dilluns en un comunicat.

Quan els agents van intentar reduir-lo, l'home va oferir resistència i els va pegar cops de puny i puntades de peu, pel qual ha estat detingut per un presumpte delicte de desordre públic i atemptat a agents de l'autoritat.

Contingut patrocinat