SARAGOSSA 6 oct. (EUROPA PRESS) -
La Policia Nacional ha detingut aquesta matinada a la capital aragonesa a un menor d'edat com a presumpte autor de la mort de la seva mare, M.T.C.B., de 50 anys, després d'assestar-li diverses punyalades al cor.
La detenció s'ha produït després que la policia rebés un avís del 112 a les 2.50 hores en el qual s'informava d'una possible mort violenta a un domicili de l'avinguda de Sainz de Varanda de la capital aragonesa.
Segons ha informat la Prefectura Superior de Policia d'Aragó, a l'acudir al lloc dels fets, els agents van comprovar que a la casa es trobava el cos d'una dona amb aparents signes de violència.
Els fets s'han iniciat amb una discussió entre la dona i el seu fill, de 16 anys, a conseqüència del procés de separació dels pares.
En aquest context, el jove ha donat un cop de puny a la seva mare, deixant-la inconscient al terra. Després, s'ha dirigit fins a la cuina, on ha agafat un ganivet, assestant-li diverses punyalades a l'altura del cor.
A continuació, el menor ha avisat al seu pare, qui ha accedit al domicili trobant-se allà a la seva ex-dona, sense vida, i al seu fill, pel que ha alertat al 112.
El jove ha estat detingut i traslladat a dependències policials, per ser posat a disposició de l'autoritat judicial al llarg d'aquest diumenge.
Està previst que aquest matí es practiqui l'autòpsia de la víctima, per tal de conèixer les causes i circumstàncies exactes de la seva mort.
A l'operatiu policial han intervingut membres de les Brigades Provincials de Seguretat Ciutadana i de policia Científica, així com de la Brigada Regional de policia Judicial.