Publicat 11/03/2018 10:30

Detingut a l'Hospitalet (Barcelona) per 12 robatoris en punts de venda de loteria

   BARCELONA, 11 març (EUROPA PRESS) -

   Els Mossos d'Esquadra han detingut un home de 29 anys i veí de l'Hospitalet de Llobregat (Barcelona) com a presumpte autor de 12 robatoris amb força en punts de venda de loteria a Castelldefels, Gavà i Viladecans (Barcelona).

   Segons ha informat el cos policial aquest diumenge, l'autor dels fets havia forçat les portes d'accés amb un tornavís i s'havia portat bitllets de premi directe per valor de més de 2.300 euros en diverses entrades als locals.

   La investigació es va iniciar el 8 de febrer, quan els agents van rebre l'avís de sis robatoris amb força a Castelldefels (Barcelona) i la detenció es va produir el 4 de març, quan l'acusat va passar a disposició judicial per després quedar en llibertat amb càrrecs.

Contingut patrocinat