GIRONA, 1 set. (EUROPA PRESS) -
Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dimecres un home de 26 anys per la seva presumpta relació amb la mort d'un altre home a Masarac (Girona), ha informat la policia catalana en un comunicat aquest dijous.
Els fets van passar al voltant de les 20.55 hores d'aquest dimecres, quan agents de la comissaria de Figueres (Girona) van ser alertats d'una baralla a la via pública a Masarac, i quan van arribar al lloc dels fets van constatar que hi havia un home amb ferides d'arma blanca.
El Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) va assistir l'home ferit allà mateix, però finalment va morir, i els agents de l'Àrea d'Investigació Criminal es van fer càrrec de la investigació i van detenir el presumpte autor dels fets.