Publicat 03/04/2024 12:40

Detingut un home per presumptament matar el seu fill de 5 anys a Bellcaire d'Empordà (Girona)

Cotxe dels Mossos d'Esquadra a Bellcaire d'Empord (Girona)
Glria Sánchez - Europa Press

GIRONA 3 abr. (EUROPA PRESS) -

Els Mossos d'Esquadra han detingut un home per presumptament matar el seu fill de cinc anys i ferir la mare aquest dimecres a la matinada en un habitatge de Bellcaire d'Empord (Girona), segons fonts prximes a la investigació han explicat a Europa Press.

L'home ha estat localitzat a Albons (Girona), un poble a uns quatre quilmetres de Bellcaire d'Empord, i els agents de la policia catalana el traslladaran a la comissaria de la Bisbal d'Empord (Girona) per interrogar-lo.

Els Mossos d'Esquadra han rebut l'"alerta de l'incident greu" abans de les cinc hores, i s'han desplaat fins al domicili, on han trobat el nen i la seva mare apunyalada.

Tres unitats del Sistema d'Emergncies Mdiques (SEM) han ats el nen i la seva mare, tot i que el menor finalment ha mort i la dona ha estat traslladada fins a un centre sanitari.

En unes declaracions als mitjans, l'alcalde de Bellcaire d'Empord, Josep Molinas, ha explicat que no consten denúncies prvies en la família, i ha indicat que l'Ajuntament ja ha activat els "protocols per atendre la família, gent directa, amics i familiars" a través d'assessorament psicolgic.

"Com a poble petit, despertar-nos amb una notícia tan dolenta com aquesta no ens agrada", ha lamentat Molinas, que ha assegurat que el cas els ha sorprs molt.