Publicat 19/02/2022 14:24

Detingut el conductor del cotxe que s'ha sortit de la via amb una víctima mortal a Vidreres (Girona)

Imatge de recurs d'un agent dels Mossos d'Esquadra
@MOSSOS

Li atribueixen un presumpte homicidi per imprudncia per conduir drogat i temerriament

GIRONA, 19 febr. (EUROPA PRESS) -

Els Mossos d'Esquadra han detingut el conductor del cotxe que aquest dissabte a la matinada s'ha sortit de la via C-63 a Vidreres (Girona) causant la mort de la jove de 22 anys que viatjava de copilot, que ha sortit projectada del vehicle i ha mort durant el trasllat a l'Hospital de Blanes (Girona).

El conductor, que ha resultat ferit lleu, ha estat detingut per un presumpte homicidi per imprudncia greu per conduir sota els efectes de les drogues i per conducció temerria, ha informat el Servei Catal de Trnsit (Sct).

Al detingut també se li atribueix un presumpte delicte contra la salut pública per portar 96 grams d'haixix i 975 euros en monedes fraccionades, ha informat la policia catalana en un tuit que ha recollit Europa Press.

Contingut patrocinat