BARCELONA 17 des. (EUROPA PRESS) -
Els Mossos d'Esquadra han detingut dues dones de 32 i 38 anys per presumptament explotar sexualment una menor a la qual van captar en una discoteca de Barcelona oferint-li feina com a relacions públiques del mateix local a canvi d'una important remuneració econmica, ha informat aquest dimarts la policia catalana en un comunicat.
Les dues dones van conixer la menor --que havia viatjat amb uns amics a Barcelona al febrer per passar-hi uns dies-- en un local d'oci nocturn i li van oferir feina, que ella va acceptar i es va traslladar a viure a casa d'una de les presumptes explotadores.
Les dones van induir la menor a consumir substancies estupefaents i a mantenir relacions amb homes a canvi de diners, i després l'obligaven a donar-los els diners íntegrament.
Quan es negava a mantenir relacions amb algun client, era amenaada per les dues dones, i fins i tot van arribar a fer-ho amb un arma de foc, han detallat els Mossos.
El 10 de desembre es va establir un dispositiu policial que va permetre detenir les dues dones, i aquell mateix dia es va fer un escorcoll als domicilis de les dues a Barcelona i Mataró (Barcelona), on els investigadors van localitzar una arma de foc i 7.650 euros en efectiu.
Després de passar a disposició judicial l'11 de desembre, les dues detingudes, de nacionalitat marroquina, van quedar en llibertat amb crrecs amb mesures cautelars per ordre del jutge investigades per un delicte d'explotació sexual de menors.