BARCELONA, 9 maig (EUROPA PRESS) -
Els Mossos d'Esquadra van detenir diumenge al matí una dona per agredir a cops de porra dos vigilants del Metro de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) a l'estació Pep Ventura, a Badalona (Barcelona), segons han explicat fonts pròximes al cas.
Els fets es van produir cap a les 8 hores a l'estació Pep Ventura de la línia 2, i els fets van ser gravats per una altra usuària del Metro.
En el vídeo s'observa com dos vigilants de seguretat redueixen un home a l'andana, i com la dona utilitza la porra d'un dels vigilants per colpejar-los.
Finalment, els dos vigilants aconsegueixen reduir les dues persones, i la dona ha quedat detinguda com a autora d'un presumpte delicte de lesions, mentre el seu acompanyant ha quedat investigat.
Les mateixes fonts han explicat que la dona passarà aquest dilluns a disposició judicial.