BARCELONA 5 nov. (EUROPA PRESS) -
Els Mossos d'Esquadra han detingut una parella com a presumptes autors d'un robatori amb fora en un bar de Vilanova i la Geltrú (Barcelona), al qual van entrar foradant una lluerna de plstic i despenjant-se amb una corda.
En un comunicat aquest dimarts, els Mossos han explicat que van iniciar la investigació el divendres 25 d'octubre, quan van rebre l'avís que cap a les sis de la matinada va haver-hi un robatori a un bar de la ciutat, mentre estava tancat.
L'autor del robatori, amb ajuda del seu cmplice, va aconseguir entrar a l'establiment mitjanant la lluerna i emportar-se un got amb els diners d'un lot de nadal a més de dos mbils.
La policia va identificar els sospitosos mitjanant les cmeres de seguretat i va detenir l'home i la dona el dimarts 29 d'octubre.
La dona va quedar en llibertat després de declarar a comissaria i est a l'espera que la citi el jutge, mentre que l'home va passar a disposició judicial i va quedar en llibertat amb crrecs.