Actualitzat 01/09/2017 11:03

Detinguda una banda de lladres que va saquejar 14 pisos en quinze dies a Barcelona

365212.1.260.149.20170901105219
Vídeo de la noticia
Detinguda una banda de lladres a Barcelona - MOSSOS D'ESQUADRA

BARCELONA 1 set. (EUROPA PRESS) -

Els Mossos d'Esquadra han detingut una banda de lladres molt activa i especialitzada que presumptament va saquejar 14 pisos de Barcelona i la seva àrea metropolitana la segona quinzena d'aquest mes d'agost.

Segons ha informat aquest divendres la policia catalana en un comunicat, van arrestar el 28 d'agost cinc homes i dues dones d'entre 25 i 30 anys, de nacionalitat georgiana i veïns de Santa Coloma de Gramenet (Barcelona).

Aquestes persones formaven "un grup delincuencial perfectament organitzat i especialitzat en robatoris", segons els Mossos, i usaven sempre el mètode 'bumping': usaven rossinyols per forçar la porta sense danyar el forrellat, amb el qual no aixecaven sospites.

Una vegada obstaculitzen als domicilis, es feien amb diners, joies, ordinadors portàtils, telèfons mòbils i aparells electrònics, i de fet, al moment de la detenció i en escorcollar el pis dels lladres s'han localitzat molts d'aquests objectes sostrets.

Els robatoris els van perpetrar en pisos de Barcelona, Cornellà de Llobregat, El Prat del Llobregat, Barberà del Vallès i El Masnou, en la segona quinzena d'agost.

La investigació es manté oberta per determinar si aquests lladres han pogut cometre altres robatoris i aquest divendres passaran a la disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Santa Coloma de Gramenet.

Contingut patrocinat