Publicat 12/11/2017 14:15

Detenen un lladre que assaltava botigues de telefonia mòbil a Barcelona

   BARCELONA, 12 nov. (EUROPA PRESS) -

   Els Mossos d'Esquadra han detingut un home relacionat amb diversos robatoris amb violència en establiments comercials de telefonia mòbil de Barcelona, segons han informat aquest diumenge els Mossos d'Esquadra.

   La investigació es va iniciar a finals d'agost quan es va relacionar a aquesta persona amb un robatori violent en una botiga de mòbils de la que es va emportar terminals mòbils de gamma alta i diners de la caixa, amenaçant els dependents i fent-los entrar en el magatzem.

   Dies més tard es va produir un robatori de característiques similars en un altre establiment i els agents van determinar l'autoria de la mateixa persona, motiu pel qual es va intensificar el dispositiu de cerca.

   A la fi d'octubre, dues persones amb cascos i ganivets de cuina van cometre un robatori a una altra botiga de telefonia i es van emportar diners de la caixa, a més de telèfons mòbils i altres productes tecnològics de venda de l'establiment.

   El 31 d'octubre va tenir lloc un quart fet, en aquest cas a la mateixa botiga que en la segona ocasió, quan novament dos autors van intimidar als treballadors amb ganivets de cuina i els van tancar a l'interior del magatzem.

   En aquest últim cas, un dels dependents amenaçats va assegurar que l'autor era la mateixa persona que l'havia atracat el mes de setembre.

   A més, la investigació ha permès determinar que el detingut era un home que havia comès els robatoris mentre estava de permís penitenciari ja que complia una condemna per robatoris violents comesos el 2010.

   El detingut va resultar ser la persona evadida de la justícia i en la motxilla que portava hi havia dos ganivets de cuina utilitzats en l'últim robatori i la roba que havia utilitzat i que s'havia canviat per confondre als agents.

   Encara que no es va recuperar el material de telefonia sostret, que en aquest cas ascendeix a més de 9.000 euros, el detingut va ingressar novament a la presó després de passar a disposició judicial i la investigació contínua oberta per tal de localitzar els acompanyants que haurien participat en els altres robatoris.

   

Contingut patrocinat