Publicat 17/01/2024 07:21

Desactivada l'alerta Transcat després de reparar la fuita d'aquest dimarts en un camió de but

Desactivada l'alerta Transcat després de reparar la fuita d'aquest dimarts en un camió de but
PROTECCIÓ CIVIL

TARRAGONA 17 gen. (EUROPA PRESS) -

Protecció Civil de la Generalitat ha desactivat aquest dimecres de matinada l'alerta del Pla especial d'emergncies per accidents en el transport de mercaderies perilloses (Transcat) després de reparar la fuita d'aquest dimarts en un camió de but a L'Aldea (Tarragona).

Segons informa el Govern en un comunicat, l'alerta s'ha desactivat sobre la 1 de la matinada al completar el transvasament de fins a 20 tones de barreja d'hidrocarburs que transportava el camió a una nova cisterna de la mateixa empresa.

L'incident va fer tallar aquest dimarts durant unes tres hores l'AP-7 a l'altura de L'Aldea, provocant sobre les 14.45 hores cues de 7 quilmetres en sentit sud entre L'Aldea i L'Ampolla i de 5 quilmetres en sentit nord entre L'Aldea i Amposta (Tarragona), va informar el Servei Catal de Trnsit (SCT) en diverses notes a la xarxa social 'X'.

Contingut patrocinat