BARCELONA, 29 abr. (EUROPA PRESS) -
Els Mossos d'Esquadra van denunciar dimecres a la tarda al raper Morad i dues persones més per presumptament increpar i insultar una patrulla de la policia catalana a l'Hospitalet de Llobregat (Barcelona).
Fonts policials han explicat a Europa Press que una dotació policial feia un patrullaje preventiu prop del bloc Florida de la localitat i, quan van passar amb el vehicle, el raper i altres companys "van començar a increpar i insultar els agents que es trobaven dins el cotxe".
Un dels agents els va informar que quedaven denunciats "per falta de respecte i desobediència als agents de l'autoritat", i un centenar de persones es van unir a increpar els policies i van envoltar el vehicle.
Així mateix, una dotació de la Brigada Mòbil (Brimo) es va desplaçar fins al lloc dels fets i "les persones concentrades van començar a llançar ous i objectes". Al cap d'uns minuts, la situació es va restablir sense cap càrrega ni cap ferit.