Publicat 19/06/2019 15:14

Denuncien una professora per presumpta agressió a una alumna després de dibuixar banderes d'Espanya

Publicada la convocatoria de los cheques-guardería para el curso que viene, que podrán solicitarse desde hoy
EUROPA PRESS - Arxiu

Els Mossos treballen en aix i el Govern ha demanat un informe als seus serveis territorials

TERRASSA (BARCELONA), 19 (EUROPA PRESS)

Una família de Terrassa (Barcelona) ha denunciat la professora de la seva filla per una presumpta agressió a l'alumna, durant hores lectives, per dibuixar unes banderes d'Espanya acompanyades de la frase 'Viva España', han explicat a Europa Press fonts dels Mossos d'Esquadra.

Segons el comunicat mdic publicat pel diari 'Abc', la versió de la mare explica que la nena es va donar un cop a l'esquena en caure al terra després que la professora l'agafés per la samarreta i posteriorment del coll per expulsar-la de classe.

Segons aquesta informació que s'ha publicat, la menor, de 10 anys, es queixava de molsties a la zona lumbar, al dit índex de la m dreta i va rebre prescripció d'analgsics.

La policia catalana ha detallat que aquest dimarts es va presentar la denúncia en una comissaria de la localitat per "lesions lleus" i que aquest dimecres traslladar la documentació als jutjats.

La Conselleria d'Educació de la Generalitat ha explicat a Europa Press que ha demanat un informe a Serveis Territorials per esclarir els fets.

Contingut patrocinat