GIRONA, 13 jul. (EUROPA PRESS) -
La Fiscalia ha demanat a l'Audiència de Girona que ordeni la detenció de l'home condemnat per assassinar un turista amb una puntada de peu al cap durant una baralla en una discoteca de Lloret de Mar (Girona) el 2017, ja que aquest dimecres no s'ha presentat davant el tribunal.
Fonts judicials han explicat a Europa Press que el tribunal encara no ha resolt la petició que la Fiscalia ha fet aquest mateix dimecres al matí per ordenar la detenció.
L'home està condemnat a 15 anys de presó però continua en llibertat provisional perquè la sentència encara no és ferma, i la Fiscalia havia demanat convocar la compareixença d'aquest dimecres per estudiar la possibilitat que entri a presó malgrat que la sentència estigui recorreguda.
L'Audiència de Girona el va condemnar a partir del veredicte del jurat, i va considerar que l'home es va valer dels seus coneixements com a esportista de lluita i es va aprofitar que la víctima intentava aixecar-se de terra i es movia amb dificultats perquè ja havia rebut un cop de puny i a més havia begut, per la qual cosa no es va poder defensar.
En la mateixa sentència va quedar absolt un segon acusat, el qual va ser jutjat com a presumpte còmplice, però el jurat no va donar per comprovat que impedís que els amics de la víctima l'auxiliessin, i per això ha quedat absolt.