Actualitzat 19/03/2018 16:11

Deixa de funcionar a Tarragona un dispositiu de reforç d'Urgències a l'hivern

Servei d'Urgències a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona
ICS CAMP DE TARRAGONA

TARRAGONA 19 març (EUROPA PRESS) -

Un dels dos dispositius que es van activar a Tarragona al gener per fer front a l'epidèmia de la grip i reforçar l'atenció a Urgències va deixar de funcionar la setmana passada, per la qual cosa ja no es derivaran al CAP Tàrraco els pacients de baixa complexitat que arribin a Urgències de l'Hospital Joan XXIII.

En un comunicat aquest dilluns, l'Institut Català de la Salut (ICS) al Camp de Tarragona ha explicat que els dispositius es van engegar en coordinació entre l'hospital, Gestió i Prestació de Serveis Sanitaris (GiPSS) i l'equip d'atenció primària Tàrraco, per reforçar el Pla Integral d'Urgències de Catalunya (Piuc).

Amb aquest dispositiu, el CAP atenia en caps de setmana i festius als pacients de poca complexitat que acudien a l'hospital, situat al mateix edifici, de manera que s'alliberaven llits del centre, i han afegit que l'ambulatori continuarà donant servei dissabtes de 8.00 a 15.00 hores.

Contingut patrocinat