BARCELONA 12 gen. (EUROPA PRESS) -
Un creuer i un ferri han tingut a les 14 hores d'aquest divendres un xoc quan el primer estava ja atracat i l'altre estava fent unes maniobres per fer-ho al Moll Adossat del Port de Barcelona.
Fonts del Port de Barcelona han explicat a Europa Press que s'ha tractat d'un impacte molt lleu que no ha causat ferits ni importants danys materials.
De fet, es preveu que el ferri GNV Fantastic --que cobria el trajecte Tànger-Gènova-- i el creuer Viking Star --València-Marsella-- puguin continuar amb les seves rutes.
L'impacte entre els dos vaixells s'ha produït per causes que es desconeixen quan el Fantastic estava realitzant unes maniobres per atracar, xocant amb el Viking Star, que ja era al moll.
Concretament, l'incident s'ha registrat al Moll Adossat, el de Creuers, a la terminal B del Port, i ha estat filmat per un afeccionat que ha captat el moment en què el ferri impactava amb la seva popa en el lateral del creuer.