Publicat 22/05/2020 11:53

Coronavirus.- L'Hospital de Bellvitge crea una unitat per tractar seqüeles del Covid-19

L'Hospital de Bellvitge crea una unitat específica per atendre les seqüeles del Covid-19
Europa Press

L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 22 (EUROPA PRESS)

L'Hospital Universitari de Bellvitge de L'Hospitalet de Llobregat(Barcelona) ha engegat una unitat funcional multidisciplinria Post-Covid-19 que neix per respondre les necessitats assistencials dels pacients que han passat una infecció per coronavirus i que tenen seqüeles --les més greus són de carcter pulmonar, com la fibrosis--.

"Es tracta d'un volum de pacients que pot ser alt i en el qual podem trobar conseqüncies negatives del Covid-19 a nivell pulmonar o d'intersticio, i també unes altres de carcter sistmic, com a infeccions musculars o l'anomenada feblesa associada a la UCI", ha explicat la cap del Servei de Pneumologia de l'Hospital de Bellvitge, Salut Santos, en un comunicat d'aquest divendres.

L'equip multidisciplinari de la Unitat Post-Covid-19 articular el treball en un doble circuit de prevenció i detecció, i est integrat per professionals mdics i d'infermeria dels serveis de Pneumologia, Rehabilitació, Urgncies, Malalties Infeccioses, Medicina Interna, Farmcia i Radiodiagnóstico de l'hospital i d'Atenció Primria.

Contingut patrocinat