BARCELONA, 29 abr. (EUROPA PRESS) -
La Secretaria d'Infncia, Adolescncia i Joventut (Siaj) de la Generalitat ha llanat la campanya #HeyBrain per fomentar l'ús conscient de mbils i xarxes socials entre els joves, aprofitant l'increment de l'ús de les noves tecnologies durant el confinament pel coronavirus.
La campanya comena aquest dimecres per conscienciar de "inconvenients i perills de les xarxes i l'ús desmesurat de mbils i altres dispositius", encara que sense deixar de costat les virtuts i el potencial de les noves tecnologies, ha assenyalat en un comunicat la secretria d'Infncia, Adolescncia i Joventut, Georgina Oliva.
Amb el lema 'Jo actuo per una Internet conscient. Crea, gaudeix i comparteix', va dirigida especialment a joves entre 12 i 16 anys i als seus pares, mares i tutors, i conscienciar de riscos com les addiccions i el 'sexpreading' --compartir imatges sexuals d'uns altres sense el seu consentiment--, mitjanant anuncis de radi, audiovisuals i xarxes socials.