Publicat 11/06/2023 15:10

Cornell de Llobregat (Barcelona) decreta tres dies de dol pel feminicidi d'una dona

Archivo - Antoni Balmón, alcalde de Cornell de Llobregat
EUROPA PRESS - Arxiu

BARCELONA 11 juny (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament de Cornell de Llobregat (Barcelona) ha decretat tres dies de dol, fins dimarts 12 de juny, per l'assassinat d'una dona presumptament a les mans de la seva parella aquest diumenge a la matinada.

En unes declaracions als periodistes, l'alcalde, Antoni Balmón, ha condemnat els fets i ha convocat la ciutadania a les 19.00 hores a un acte de condemna a la plaa de Catalunya de Cornell.

"La nostra ciutat s'ha vist enterbolida pel fang de la barbrie masclista", ha lamentat, i ha afegit que l'Ajuntament ha susps les activitats previstes per la festa major de la ciutat, que se celebrava aquest cap de setmana.

Ha concretat que la víctima, de 39 anys, ha mort a conseqüncia de les ferides per arma blanca presumptament provocades per la seva parella, de 34 anys, davant del seu fill menor d'edat i altres familiars.

Amb aquesta víctima mortal, són cinc els feminicidis registrats a Catalunya aquest 2023, ha apuntat la Conselleria d'Igualtat i Feminismes en una anotació de Twitter.

Contingut patrocinat