Actualitzat 23/04/2017 12:16

Continua la dispersió de la taca de gasoil i segueixen tancades les platges de Sant Cristóbal a Gando

Taca de gasoil
CEDIDA

   LAS PALMAS DE GRAN CANÀRIA, 23 abr. (EUROPA PRESS) -

   Els treballs mecànics per a la dispersió de la taca de gasoil abocada al mar després de l'accident d'un ferri de Naviera Armas continuen avui diumenge i, encara que el risc potencial per a la salut és baix, es mantenen tancades les platges de Sant Cristóbal a Gando per prevenció, segons han informat fonts del Cabildo de Gran Canària.

   S'ha preferit prendre la mesura preventiva de tancar al bany i a les activitats nàutiques aquest diumenge les platges de la zona d'influència, de Sant Cristóbal a Gando, per evitar el possible contacte dels banyistes amb fils de gasoil.

   Efectius de Protecció Civil han inspeccionat a primera hora del matí les platges i han comprovat que no s'han vist afectades per l'abocament. Així mateix, els municipis d'Agüimes i Ingenio s'han quedat fora de la zona d'influència.

   L'helicòpter del Govern de Canàries també ha inspeccionat la zona afectada i, segons fonts del Cabildo, la taca de combustible es troba a un kilòmetre de la costa i té una longitud de vuit milles i mitja.

   Des del Cabildo de Gran Canària indiquen que es manté la situació d'emergència en nivell insular. Les decisions es van prendre després d'una reunió de coordinació amb totes les administracions a la seu del Cecoes.

Contingut patrocinat